De Beroepsorganisatie voor Biografiewerk (BOB) is in 2006 opgericht en de professionele belangen van haar leden. Dat doen we door samenwerking, nascholing, intervisie en het ontwikkelen van vakbekwaamheid. Zo werken we aan de herkenbaarheid van biografiewerk en bieden we biografisch coaches de mogelijkheid om elkaar te ontmoeten.

Vind een coach

Zoek je een coach? Kijk dan op de genoemde pagina. Hier staan alle biografisch coaches die als zelfstandige werkzaam zijn in een praktijk. Ze werken allemaal vanuit een beroepsprofiel. Bij de uitoefening van hun vak kunnen ze zich op verschillende manieren profileren. De één werkt bijvoorbeeld als ouderschapscoach, de ander als coach autobiografisch schrijven en/of biografisch consulent. Wil je weten wat iemands specialisme is, ga dan naar de website van de betreffende coach. Sommige leden werken vanuit meerdere vaste locaties, zij staan dan ook zo vermeld.  

Ledenvergadering

Eens per jaar wordt een ledenvergadering georganiseerd. Het doel hiervan is enerzijds het beleid met elkaar af te stemmen en anderzijds een inspiratie- en ontmoetingsmoment. De ledenvergadering vindt in principe plaats in combinatie met een biografiekcafé en/of nascholing.

Bestuur

Het bestuur van de BOB behartigt de belangen en bewaakt de doelstellingen van de vereniging en wordt door de leden gekozen. De procedures zijn vastgelegd in statuten en een huishoudelijk reglement. Wie zitten er in het bestuur?

* Sandra Maks | voorzitter
* Hilde Hooiberg | secretaris en penningmeester ad-interim
* Annita Lageweg | webcontent en contactpersoon website
* Marjon Vijn | ledenadministratie en contactpersoon autobiografisch schrijven

De bestuursvergaderingen zijn openbaar voor leden, die zich daarvoor bij het secretariaat hebben aangemeld. Vergaderdata worden aangekondigd in de nieuwsbrief en zijn op te vragen bij het secretariaat.